با جوانی صحبت می کردم آنقدر درد دل داشت ؛کسی نبود در دل باهاش کند، برام درد دل کرد؛

چقدر هم زیاد کمی از خدا واهل بیت (ع) براش گفتم دلش آروم شد .

خیلی از ما ها درد داریم کسی رو نداریم فقط درد مون رو گوش کنه حال درمانش به کنار.

اما بدونیم که دردمون رو هر جا نباید  ببریم ؛جای باید ببریم که بخرند ش .

 پس بهترین جا در خونه خدا است ،با خدا آشتی کنیم ؛هر جا بریم کسی ما رو نخره

دست آخر خود خدا به بهترین قیمت میخره.

«أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ»

همانا با یاد خدا دل‌ها آرام می‌گیرد .

#مشکل ما این هست از خدا دور شدیم #

وچقدر زیبا رسول اکرم (صلی الله علیه وآله ) بیان کرده اند که می فرمایند:


خداى عزوجل مى فرماید:

هرگاه یاد من بر بنده ام غالب شود، خواهش و خوشى او را در یاد خود قرار دهم

و چون خواهش و خوشى او را در یاد خود قرار دهم عاشق من شود و من نیز عاشق او گردم

و چون عاشق یکدیگر شدیم حجاب میان خود و او را بر دارم و عشق خود را بر جان او چیره گردانم،

چندان که مانند مردم دچار سهو و غفلت نمى شود، سخن اینان سخن پیامبران است، اینان براستى قهرمانند.

 

 یَقولُ اللّه  عَزَّوَجَلَّ إِذ کانَ الغالِبُ عَلَى العَبدِ الاِشتِغالُ بى، جَعَلتُ بُغیَتَهُ وَلَذَّتَهُ فى ذِکرى  

 فَإذا جَعَلتُ بُغیَتَهُ وَلَذَّتَهُ فى ذِکرى عَشَقَنى وَعَشَقتُهُ فَإِذا عَشَقَنى وَعَشَقتُهُ

رَفَعتُ الحِجابَ فیما بَینى وَبَینَهُ وَصَیَّرتُ ذلِکَ تَغالُبَاَ عَلَیهِ لایَسهو إِذا سَهَا النّاسُ

 اُولئِکَ کَلامُهُم کَلامُ النبیاءِ اُولئِکَ البطالُ حَقّا؛

 

کنزالعمال، ج۱، ص۴۳۳، ح۱۸۷۲