درد دل پدر

هر روز چیزهای عجیبی می گفت ،(بچه ام را می گم) اصلا فکر نمی کردم این چیزها از کجا به ذهنش می رسد باورکردنش هم مشکل بود چون من از این چیزا یادش نداده بودم.

خوب که فکر می کنم به نظرم چند چیزباعث شده، چه برا بچه من یابرای دیگر بچه ها این جور سوالات و تخیلات را برای آنها به وجود بیاورد وحالا اگر این رفتار ها و طرز فکرها درست مدیرت نشود معلوم نیست سر از کجا در بیاورد.

 اما چنددلیل می توان گفت که باعث شده تخیلات بچه ها وکنجکاوی آنها بیشتر بشود

 

۱-نگاه کردن  زیاد به فیلم 

فیلم ها اکثر به اتفاق قدرت تخیل وکنجکاوی بچه ها را بیشتر می کند خصوصا فیلم های که با قصد وغرض برای گمراهی ساخته شده باشد

پس از همان کودکی مراقب نگاه فرزندانمان باشیم چرا که هر فیلمی ..قابل نگاه کردن نیست

 

۲-فضای مجازی که بیشتر دیگر به فضای واقعی تبدیل شده 

خطرناک ترین چیزی است که امروزه دامنگیر خانواده و جامعه شده است اگر درست مدیرت نشود 

منجر به نابودی خانواده وجامعه خواهد شد 

که متاسفانه مدیرت آن اصلا در جامعه خیلی کم است.